Klager

Slik klager du

For oss på Swedbank Pay er det veldig viktig at du som kunde er fornøyd med vår behandling og med våre tjenester. Hvis du er misfornøyd med noe vil vi gjerne vite hvorfor.

1. Gjelder dine synspunkter en spesifikt sak eller fordring så kontakter du med fordel vår kundeservice. Kontaktopplysninger till kundeservice finner du på alle våre brev eller via kundeservice for privatpersoner alternativt kundeservice for bedrifter.

2. Hvis du ikke er fornøyd med svaret fra kundeservice, eller du har kommentarer eller klager på hvordan Swedbank Pay driver virksomheten sin, er du velkommen til å sende oss en e-post. Du når oss via complaint.no@payex.com.

Du vil deretter få saken din behandlet av Swedbank Pay-klagekoordinatoren. For å få et best mulig svar, er det viktig at du beskriver hva klagen din gjelder så tydelig og konkret som mulig. Videre er vi takknemlige hvis saken din også inneholder: 

  • Din kontaktinformasjon som navn, telefonnummer og e-postadresse
  • Fakturanummer eller lignende hvis saken din angår et spesifikt krav
  • Informasjon hvis du tidligere har vært i kontakt med oss angående saken din

3. Dersom du fremdeles ikke er fornøyd med svaret du har mottatt fra Swedbank Pays klagekoordinator, kan du spesifikt be om klagebehandleren å undersøke saken din på samme e-postadresse.

Alle klager blir behandlet i samsvar med vår klagepolicy, noe som betyr at du vil få rask og saklig tilbakemelding.

4. I tilfelle du ikke er enig med Swedbank Pay, kan du også kontakte Forbrukerrådet for råd. Hvis du ønsker å få prøvd en tvist rettslig, kan du også gå til Finansklagenemnda eller til domstolen. Swedbank Pays tilsynsmyndighet er Finanstilsynet nås på adresse Postboks 1187 Sentrum, 0107 Oslo.