Logg inn som privatperson
Logg inn med BankID for oversikt over fakturaer og betalingsdetaljer
Merchant PortalAdministrasjon av betalingsløsninger
PosPayAdministrasjon & rapportering av terminaler
Card ManagementAdministrasjon av gavekort & verdikoder
Med oss kan du få alt du trenger, men hvor mye du trenger velger du selv. Her har vi samlet våre mest populære betalingsterminaler og tjenester i to pakker med litt forskjellige profiler. Alt for å gjøre det så tydelig og transparent som mulig.
Kontakt oss
Pay Classic eller Pay Trend, hvilken betalingsløsning passer for deg?
Vår klassiske grunnpakke, med kortinnløsning og betalingsterminal i én avtale.
– Betalingsterminal + kortinnløsning– Support alle dager– Alle populære kort
299 kr/mån + fra 1,29% per transaksjon
Med Trend kan du ta betalt på smarttelefonen eller nettbrettet ditt via appen Pay SoftPOS.
– App + SoftPOS-lisens– Kortinnløsning– Support alle dager– Alle populære kort
129 kroner per måned + 0,29 kr/transaksjon og fra 1,29% per transaksjon
Fra food truck til fine dining – ta betalt direkte ved bordet, i baren eller ved kassen med våre fleksible terminaler og kasseløsninger.
Gjør hvert kjøp enkelt, enten du driver en liten butikk eller en større kjede. Våre terminaler – både integrerte og mobile – fungerer like godt overalt.
Ta betalt enkelt i salongen og hold oversikt over inntektene – enten du eier salongen eller leier en stol.
Ingen fast butikk? Våre mobile betalingsterminaler med trådløs tilkobling og kasseløsning er perfekte for deg som jobber på farten.
Å samle dine betalingsløsninger hos én og samme leverandør gir deg fleksibilitet til å vokse i takt med dine behov. Med Swedbank Pay får du sikre transaksjoner, driftssikre systemer og beskyttede kundedata. Ved å tilby en smidig og enhetlig betalingsopplevelse øker du også sjansen for fornøyde og tilbakevendende kunder.
For å gjøre hverdagen enklere tilbyr vi en brukervennlig bedriftsportal for administrasjon, der du får samlet rapportering for regnskapet ditt. På den måten kan du holde oversikt over virksomheten uten å måtte sjonglere flere ulike systemer.
Stilige, moderne terminaler og gode priser. Den digitale handelsportalen er også et veldig praktisk og enkelt verktøy.
Ta kontakt med oss i dag for å få vite mer om hva vi kan gjøre for nettopp deg og ditt selskap. Vi ser på behovene som du og kundene har og finner den riktige løsningen.
I vår personvern kan du lese mer om hvordan vi håndterer dine personopplysninger.
I dag driver mange selskaper virksomhet både i butikk og på nettet. Hvis det også gjelder for deg, må du kunne ta betalt begge steder. Ta kontakt med oss, så finner vi en løsning som gjør det like lett å ta betalt, uansett hvor kundene er.
Vil du ha klistremerker som viser hvilke kort du tar imot i din butikk eller restaurant? De kan settes opp ved både inngang og kasse, slik at kundene kan se hvilke kort de kan bruke hos deg.
Hvis du vil tilby kundene smidig kortbetaling uansett hvor de befinner seg og være sikker på at pengene kommer raskt inn på kontoen, er vår kortinnløsning noe for deg.
Til vårt kontaktskjema
Telefon: +47 220 36 045
Hverdager 8-18 og helg 10-16
Ofte stilte spørsmål
Endring av kundeopplysning
Telefon: +47 220 36 170