På grunn av koronaviruset

Som for alle andre, fører spredningen av koronaviruset til utfordringer for oss også for tiden. Her oppsummerer vi hva vi gjør og hvordan det påvirker virksomheten og kundene våre.

Vi planlegger for fortsatt leveranse og support til alle våre kunder. Vi holder åpent som vanlig på telefon og e-post og har hittil iverksatt følgende tiltak:

  • Vi overvåker situasjonen kontinuerlig og følger rådene fra myndighetene på markedene våre i Sverige, Norge, Danmark og Finland.
  • Vi vurderer situasjonen og iverksetter nødvendige tiltak ut fra gjeldende beredskapsplaner for å minimere forstyrrelser på systemene våre. Teamene våre er godt forberedt på å holde systemene i gang, selv med redusert arbeidskraft.
  • Alle medarbeidere som vender tilbake fra risikoområder eller som har vært i kontakt med noen som har vært utsatt for viruset, skal være i karantene i 14 dager.
  • Vi har avlyst alle fysiske møter og bytter til nettmøter i så stor grad som mulig.
  • Som en del av Swedbank-konsernet, følger vi Swedbanks retningslinjer og beslutninger i denne saken.

Vi er opptatt av å oppfylle dine behov og vil hjelpe deg etter beste evne i disse utfordrende tidene. Ta gjerne kontakt hvis du har noen spørsmål.

Har du en kortterminal fra oss? Her kan du lese om hvordan du rengjør den på riktig måte.