Logg inn som privatperson
Logg inn med BankID for oversikt over fakturaer og betalingsdetaljer
Merchant PortalAdministrasjon av betalingsløsninger
PosPayAdministrasjon & rapportering av terminaler
Card ManagementAdministrasjon av gavekort & verdikoder
Abonnementsbetalinger er praktiske - både for dine kunder og deg som selger abonnementsbaserte tjenester og produkter. Men tap på grunn av at lagrede kort går ut eller sperres, kan forårsake irritasjon for begge parter og tapte salg for deg. En ny, smart løsning sikrer at dette aldri skjer igjen.
Dine kunder kan plutselig få et nytt kortnummer av flere grunner. Den vanligste årsaken er at kortets gyldighetstid utløper, og de får et nytt tilsendt, men det kan også være fordi kunden har sperret kortet på grunn av tap eller tyveri. Uansett årsak skaper dette problemer hvis kunden abonnerer på tjenester eller produkter, der de lagrede kortopplysningene nå er ugyldige.
Tidligere måtte kunden gå inn på hvert enkelt abonnement og manuelt legge inn de nye kortopplysningene, noe som kan ta tid eller lett glemmes. For deg som selger abonnementer, kan tapene ved denne typen avbrudd bli veldig store.
Med vår tjeneste for lagrede kort trenger du ikke lenger bekymre deg, takket være en smart løsning som også gjør hele betalingsprosessen sikrere.
Når en kunde registrerer sitt kort hos oss i forbindelse med tegningen av abonnementet eller prenumerasjonen, oversettes kortopplysningene til en referanse (en såkalt token) som kun er gyldig i din butikk. Dette øker sikkerheten, siden ingen kort- eller personopplysninger blir utlevert eller koblet til referansen, og den kan ikke brukes andre steder. Du belaster kunden ved å sende inn referanse og beløp via vårt API - grensesnittet mellom din butikk og våre tjenester. Referansen peker mot kontoen som kundens kort er knyttet til. Når kortet utløper eller byttes av en annen grunn, oppdateres betalingsopplysningene automatisk, uten at du trenger å tenke på noe. Kunden slipper å gå inn og manuelt legge inn de nye opplysningene, og du mister ikke inntekter unødvendig.
Kort sagt gir abonnementsbetaling via oss deg:
Les mer om våre løsninger for onlinebetalinger her, eller ring oss på +47 220 36 045, så hjelper vi deg i gang!
Da Skånetrafiken ønsket å modernisere sine betalingsløsninger og gjøre det enklere for reisende å be...
Takket være et sterkt partnerskap med personlig kontakt og korte ledetider, har Swedbank Pay og Paye...
Er du i startfasen med å åpne en ny butikk i høst? Gratulerer! Å lansere en bedrift er et spennende ...
Til vårt kontaktskjema
Telefon: +47 220 36 045
Hverdager 8-18 og helg 10-16
Ofte stilte spørsmål
Endring av kundeopplysning
Telefon: +47 220 36 170