Logg inn som privatperson
Logg inn med BankID for oversikt over fakturaer og betalingsdetaljer
Merchant PortalAdministrasjon av betalingsløsninger
PosPayAdministrasjon & rapportering av terminaler
Card ManagementAdministrasjon av gavekort & verdikoder
Takket være et sterkt partnerskap med personlig kontakt og korte ledetider, har Swedbank Pay og Payee klart å åpne opp ytterligere muligheter for å motta betalinger for Shopify-brukere. Nå retter de blikket fremover med håp om å fortsette å åpne flere markeder i Skandinavia.
«Det er lett å kontakte Swedbank Pay. Vi kan sitte og diskutere og komme frem til de beste løsningene for selv små aktører.»
Payee er selskapet som har spesialisert seg på å forenkle betalingsløsninger for små til mellomstore bedrifter og er en viktig partner til Swedbank Pay. Med en forretningsfilosofi som omfatter 'outside of the box'-tenkning, tilbyr Payee storskala løsninger til småskala priser med mål om å frigjøre kunder som er bundet til spesifikke leverandører, og dermed åpne opp markedet for flere alternativer.
Stig Andengaard, partner og grunnlegger av Payee, beskriver firmaets filosofi: «Vår nisje har alltid vært å gi kundene det de ikke har. I stedet for å akseptere et låst marked og se problemer, søker vi aktivt etter måter å omgå begrensninger og løse problemer, sier Stig Andengaard.»
En tilnærming som førte til utviklingen av den nye løsningen for Shopify, inspirert av amerikanske selskapers suksesser med å bruke betalingsportaler for å utvide alternativene for å ta betalt. Løsningen innebærer at det nå er mulig å ta betalt i Shopify via Payee som tilbyr hele Swedbank Pays utvalg av betalingsmetoder og funksjoner.
«Payee tilbyr en svært gunstig pris på transaksjoner hos Shopify som vi nå kan tilby alle våre onlinekunder takket være Payees gatewayløsning, sier Anna-Carin Hatlekrus, Partneransvarlig hos Swedbank Pay.»
Det nye partnerskapet med Swedbank Pay har åpnet nye dører for Payee og gitt deres kunder tilgang til bredere markeder, noe som i sin tur gir Payee muligheten til å levere enda bedre løsninger til sine SMB-kunder.
Hvordan har samarbeidet forløpt med Swedbank Pay?
«Det er lett å kontakte Swedbank Pay. Vi kan sitte og diskutere og komme frem til de beste løsningene for selv små aktører. De er en god samtalepartner som gjør det mulig for oss å bli en nøkkelaktør for mellomstore og små bedrifter, sier Stig.»
Men samarbeidet understreker også viktigheten av personlig kontakt og fleksibilitet i forretningsforhold. Med regelmessige diskusjoner og korte ledetider har de lyktes i å etablere en sterk dynamikk som gagner både store og små aktører.
«Vi verner om personlige og fleksible partnerskap der begge parter tjener på samarbeidet. Vi verner også om å ha en kort vei til selgerne, slik at de alltid er med på hva vi snakker om og kan tilby kundene. Alt dette med et felles mål om å nå ut med de beste løsningene til våre kunder, sier Anna-Carin Hatlekrus.»
Sammen ser både Payee og Swedbank Pay frem til å fortsette å utforske nye muligheter og utvikle løsninger for netthandlere over hele Norden.
Hva er forhåpningene for samarbeidet fremover?
«Forhåpningene er nå å kunne fortsette å åpne opp markeder for netthandel som hittil har vært låst og preget av høye priser, og på sikt åpne opp flere plattformer i Skandinavia», avslutter Stig Andengaard.
Ta kontakt med oss i dag for å få vite mer om hva vi kan gjøre for nettopp deg og ditt selskap. Vi ser på behovene som du og kundene har og finner den riktige løsningen.
Da Skånetrafiken ønsket å modernisere sine betalingsløsninger og gjøre det enklere for reisende å be...
Visste du at Black Friday alltid faller dagen etter Thanksgiving, som igjen alltid er den fjerde tor...
Er du i startfasen med å åpne en ny butikk i høst? Gratulerer! Å lansere en bedrift er et spennende ...
Til vårt kontaktskjema
Telefon: +47 220 36 045
Hverdager 8-18 og helg 10-16
Ofte stilte spørsmål
Endring av kundeopplysning
Telefon: +47 220 36 170