Logg inn som privatperson
Logg inn med BankID for oversikt over fakturaer og betalingsdetaljer
Merchant PortalAdministrasjon av betalingsløsninger
PosPayAdministrasjon & rapportering av terminaler
Card ManagementAdministrasjon av gavekort & verdikoder
Hvis du driver en nettbutikk, er det alltid en viss risiko for å bli utsatt for falske ordrer eller andre typer svindel. Her finner du tips om hva du kan gjøre for å minimere denne risikoen og holde nettbutikken så trygg som mulig.
Den viktigste beskyttelsen mot svindel på nettet er sikkerhetsprotokoller som 3D Secure. Men selv om du har dette på plass, kan svindlere finne måter å komme forbi dem på. Derfor må du selv også være på vakt og bruke et av varslingssystemene som betalingsløsningen tilbyr. Disse systemene gir muligheter for automatisk overvåking tilpasset din virksomhet.
Vær også ekstra oppmerksom hvis
Hvis du mistenker at du blir utsatt for falske ordrer, bør du først og fremst
Hvis du fremdeles synes noe er mistenkelig, bør du kontrollere en ekstra gang før du bekrefter ordren. Hvis du har Swedbank Pay som betalingstjenesteleverandør, må du kontakte oss med informasjon om:
Send informasjonen til vår support. Forespørselen blir besvart innen to virkedager.
Hvis du har kontrollert en ordre og vurderer at den er falsk, skal du ikke levere. Hvis kortkjøpet allerede er gjennomført, må du gjøre en retur på kjøpsbeløpet. Husk at returer alltid skal gjøres til det samme kortet som ble brukt til det opprinnelige kjøpet.
Hvis du trenger hjelp med eller har spørsmål om risikobegrensning, kan du gjerne ta kontakt med oss via support eller på telefon +47 220 36 045.
Da Skånetrafiken ønsket å modernisere sine betalingsløsninger og gjøre det enklere for reisende å be...
Visste du at Black Friday alltid faller dagen etter Thanksgiving, som igjen alltid er den fjerde tor...
Er du i startfasen med å åpne en ny butikk i høst? Gratulerer! Å lansere en bedrift er et spennende ...
Til vårt kontaktskjema
Telefon: +47 220 36 045
Hverdager 8-18 og helg 10-16
Ofte stilte spørsmål
Endring av kundeopplysning
Telefon: +47 220 36 170