Logg inn som privatperson
Logg inn med BankID for oversikt over fakturaer og betalingsdetaljer
Merchant PortalAdministrasjon av betalingsløsninger
PosPayAdministrasjon & rapportering av terminaler
Card ManagementAdministrasjon av gavekort & verdikoder
Pandemiårene er forbi, men de har sannsynligvis endret shoppingvanene våre for alltid. For deg som driver en butikk, er konkurransen om kundenes oppmerksomhet ikke noe nytt, men hvordan får du flere til å besøke butikken din i dette nye normale? Vi lister opp noen av våre beste tips.
Det er ikke alltid lett å henge med i svingene, men det er mye du som butikkeier kan gjøre for å posisjonere deg bedre nå når kundenes atferd endres. Her finner du noen nyskapende ideer og en bevist metode som kan hjelpe deg med å trekke flere besøkende til butikken.
For bare noen få år siden var det ikke en selvfølge at de som driver butikk må være synlige online. De dagene er imidlertid forbi. Flere og flere kunder søker på nettet før de drar ut for å handle – på sosiale medier, på Google Maps eller med en søkemotor. Hvis ikke butikken din synes på disse stedene, er det stor sjanse for at kundene ikke oppdager den. Sørg derfor for at du har en tilstedeværelse der kundene er – på mobilene deres.
Når kundene først har funnet deg online, motiver dem til å besøke den fysiske butikken. Kanskje ved å markedsføre et tilbud som bare gjelder i butikken, en konkurranse med premier som må hentes på stedet, eller en liten gavepose som de første 100 besøkende får når de handler i butikken. Det er mange måter å bygge en bro fra din online tilstedeværelse til den "virkelige" verden.
Å ta selfies og dele dem med nettverket har blitt en av de viktigste måtene kunder sprer informasjon om nye steder de besøker. Du kan dra nytte av dette ved å tilby noe som egner seg godt i bilder og videoer. Det kan være en vegg dekorert med speil, malerier eller annet som tiltrekker seg oppmerksomhet, et hjørne av butikken som ser ut som innsiden av et privatfly, eller noe annet unikt som folk vil like å fotografere eller filme. Husk å be de som deler å tagge butikken.
Vårt siste tips er en gammel favoritt som har blitt enda mer relevant i vår nye, tilkoblede tid. Snakk med andre butikker i området om hvordan dere kan samarbeide for å dra nytte av hverandres nettverk. Dere kan kanskje ha hverandres reklamebrosjyrer fremme i kassen, arrangere et felles arrangement utenfor butikkene, eller tilby et klippekort som gjelder i alle tilknyttede butikker. Gammeldags samarbeid mellom ekte mennesker, når man fortsatt langt med!
Vi håper at du får nytte av disse tipsene og at mange flere besøkende finner veien til butikken din. Hvis du trenger hjelp med å tilby dem alle de mest populære betalingsmåtene når de først besøker deg, er vi her.
Les mer om våre betalingsløsninger for butikker, våre betalingsløsninger for nettbutikker eller ta kontakt på +47 220 36 045.
Ta kontakt med oss i dag for å få vite mer om hva vi kan gjøre for nettopp deg og ditt selskap. Vi ser på behovene som du og kundene har og finner den riktige løsningen.
Da Skånetrafiken ønsket å modernisere sine betalingsløsninger og gjøre det enklere for reisende å be...
Har du blitt lei av at kunder ikke møter opp til sine avtalte timer? En enkel og effektiv løsning er...
Gjennom et sterkt partnerskap med felles verdier og en innovativ teknisk plattform baner Heads og Sw...
Til vårt kontaktskjema
Telefon: +47 220 36 045
Hverdager 8-18 og helg 10-16
Ofte stilte spørsmål
Endring av kundeopplysning
Telefon: +47 220 36 170